Bijna……
8 oktober 2024 - Steendam, Nederland
Nog een paar weken en dan reis ik weer naar Suriname 🇸🇷. Dit wordt het laatste verhaal voordat ik ga. Daarna ga ik jullie natuurlijk weer op de hoogte houden over mijn belevenissen in Suriname en vooral over het vrijwilligerswerk bij Betheljada.
Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen. Mijn Entry fee ( visum) heb ik sinds gisteren ook weer binnen. De koffers staan al weer klaar en ik heb al weer wat inkopen gedaan om mee te nemen.
Ik heb ook al enkele donaties mogen ontvangen om daarvan ter plekke dingen te kunnen kopen. Hiervoor wil ik alle donateurs nogmaals heel hartelijk bedanken 🙏🙏🙏🙏
Tot zover nu mijn verhaal en vanaf 4 november kunnen jullie mijn verhalen weer tegemoet zien.



Fijne reis alvast 😊😘